חתונה באזור השפלה – מקום מקורי, כפרי ופשוט מהמם

אזור השפלה הוא נרחב ומאכלס המון אנשים, במגוון אדיר של ישובים, אזור המחבר ומקשר בין המרכז לדרום, בין אזור ירושלים למישור החוף. לכן זה לגמרי טבעי שבשפלה יש המון אפשרויות לקיום אירועים וחתונות וכי זוגות רבים החושבים היכן להתחתן, רוצים חתונה באזור השפלה. לצד האפשרויות הגדולות, הצפופות והשגרתיות של אולם או גן אירועים בשפלה, למשל אזור צומת כנות, אנו רוצים היום לקחת אתכם למקום חלומי, פסטורלי ומהמם, קלאסי לחתונות קטנות ובוטיקיות יותר, לחוות האירועים ALBA במושב טל שחר.

דמיינו את עצמכם מתחתנים בליבו של נוף כפרי עוצר נשימה, המון טבע וירוק מכל עבר, סטייל של חתונת בוטיק בטוסקנה, אוכל מושקע מהמם ואווירה כפרית-אינטימית שתישאר עם כל האורחים עוד המון זמן, כאשר כל הקסם הזה נמצא במיקום נוח ומרכזי מאוד, בין הגבעות הציוריות העולות מהשפלה להרי ירושלים, חוות האירועים אלבה במושב טל שחר!

לוקיישן מנצח ומרכזי, עם מקום כפרי ומחובר לטבע

חתונה באזור השפלה היא אפשרות כה פופולארית ונחשקת בגלל האיכויות של האזור מבחינת נופים ומרחבים ובעיקר בגלל המיקום המחבר בין צירי תנועה ראשיים למרחק קצר יחסית מחלק נכבד מהערים הגדולות בישראל. אך במקרים רבים, אולמות וגני אירועים בשפלה מצריכים פשרה: או מיקום מרכזי ונוח להגעה, או מקום מיוחד, ציורי ואשר באמת מנצל את הנופים והסטייל הפסטורלי של האזור.

חוות האירועים ALBA, מאפשרת לכם כיוון אחר ואפשרות שלא מצריכה שום פשרה, אלא מקום לחתונה בשפלה המשלב בצורה אידיאלית בין לוקיישן מרכזי וגישה נוחה מאוד, לבין פסטורליות, חיבור אמיתי לטבע ולמרחב. מתחם אירועים אינטימי ובוטיקי המציע את כל היופי והקסם של חתונה בטבע, לצד כל הנוחות, התשתיות והנגישות של גן אירועים מסודר ומעוצב.

מיקום ותנאים מושלמים לחתונה בשפלה

חוות האירועים אלבה במושב טל שחר, ממקמת את החתונה שלכם בנקודה הכי יפה ומרכזית בשפלה, מצד אחד אתם עולים בגובה וזוכים לנופים טוסקניים מרהיבים של גבעות ירוקות וגם לנוף במורד השפלה, כאשר מצד שני אתם עדיין לגמרי קרובים לכבישים הראשיים, לערים הגדולות של המרכז והשפלה ואפילו לאורחים מירושלים יהיה יותר קל ונוח להגיע. בחירה מנצחת ומרהיבה לחתונות אינטימיות וקטנות יותר.

מבחינת מיקום מדויק של חתונה באזור השפלה, ALBA  נמצאת כאמור במושב טל שחר, ממש בסמוך לכביש 3, באזור מקסים וציורי שלגמרי טובל בירוק ועם נופים חלומיים מכל עבר. להרגיש שאתם מתחתנים בווילה טוסקנית יוקרתית או בחתונת בוטיק בין שדות פרובנס, כאשר אתם לגמרי בארץ וכל מי שאתם אוהבים ושאוהב אתכם מגיע בקלות ובנוחות לחגוג איתכם.

מה עוד? בחוות האירועים אלבה האווירה הכפרית והאותנטית ממשיכה ומתעצמת, לא רק בזכות הנופים המדהימים והסטייל המיוחד שבו כל המקום מעוצב, אלא גם עם חוות סוסים סמוכה וחוות חקלאיות קרובות. החתונה שלכם מחוברת לגמרי למרחב, לנוף ולמקום ואינה מוקפת בעוד גני אירועים, בכבישים סואנים ורועשים או בניכור של אזור תעשייה וגני אירועים. הוסיפו לזה קולינריה בטכניקות מיוחדות וחומרי גלם איכותיים, שירות אישי ומקצועי ואווירה אינטימית חסרת תחרות, וקיבלתם את המקום המושלם לחתונה קטנה בשפלה.

מוזמנים לשתף:

CONTACT US

דברו איתנו

מושב טל שחר