חתונה בחוות אירועים

דמיינו את עצמכם מתחתנים בלב נוף קסום ופסטורלי של גבעות מתגלגלות, המון גוונים של ירוק בכל מקום, באווירה אינטימית וכפרית, כשהכל מוקפד, מעוצב ומהמם ואיתכם רק האנשים שאוהבים אתכם ושאתם רוצים שיהיו איתכם ברגע הרומנטי והמרגש הזה. החלום הזה יכול אמנם להיות בחוות בוטיק בטוסקנה, אבל למרבה המזל אתם לגמרי יכולים להגשים אותו גם עם חתונה בחוות אירועים ממש כאן, במיקום מושלם בין השפלה להרי ירושלים – עם חתונה ב-ALBA.   

טרנד החתונות החדש!

חתונה בחוות אירועים, מה שנקרא באנגלית Farmhouse Wedding, היא סטייל מיוחד ומהמם של חתונות בסגנון טבעי, כפרי ועם המון אותנטיות ודגש על החיבור עם המקום, עם הטבע, מקום לחתונת בוטיק שמצד אחד מציע פשטות וחזרה למהות האמיתית של חתונה וחגיגת החיבור הזוגי שלכם, אך מצד שני מציע אווירה מהממת ואקסקלוסיבית, עיצוב סופר מוקפד ויוקרתי ואוכל מטריף חושים. מדובר על אחד מהטרנדים החדשים בתחום החתונות בארץ, כזה המגיע אלינו ישירות מהגבעות הירוקות של טוסקנה ומחתונות בחוות כפריות אותנטיות ושיקיות בארה”ב ואירופה.

אם גם אתם מחפשים סגנון מקורי, חדשני ומיוחד יותר לחתונה שלכם, סטייל מוקפד ויוקרתי לצד חיבור לאנשים ולטבע, חתונה בחוות אירועים היא הבחירה האידיאלית! שילוב מושלם בין חתונה בטבע לבין חתונה בגן אירועים בוטיקי ואינטימי. חוות אירועים, כמו ALBA, מציעה לכם לגלות ולחוות את היופי והחיבור בצורה הכי טהורה ומלאה שלהם, במקום קסום וציורי, עם כל המרכיבים היוצרים חתונה בלתי נשכחת ובלי תוספות מלאכותיות ומיותרות שרואים בכל אירוע.

הרבה יותר מחתונה כפרית

חתונה בחוות אירועים היא לא עוד שם “מפוצץ” לחתונה כפרית או חתונה בטבע, מדובר על סגנון אחר לגמרי ועל מהות אחרת, מקורית ומיוחדת במינה. בעוד שחתונת Farmhouse בהחלט מכניסה אלמנטים כפריים לסטייל ולעיצוב החתונה שלכם, יש הרבה מעבר לכך מבחינת סגנון, אווירה, מיקום וכל יתר המרכיבים היוצרים חתונה מהממת ובהחלט בלתי נשכחת.

ראשית, חוות אירועים, לפחות בהקשר למתחם ALBA הפסטורלי והאלגנטי בטל שחר, היא ממש לאו דווקא חווה חקלאית מלאה ופעילה – כי להתחתן כשמסביב חיות משק, עם הריחות והקולות של חווה חקלאית, זה ממש לא ההגדרה של רוב האנשים לחתונה קסומה. מדובר על מהות המקום מבחינת עיצוב, סגנון והאווירה הכללית, החיבור לטבע ולמקום גם בסטייל אבל גם באוכל, באווירה ובכל הדברים המתחברים להם יחדיו (למרות שיש חוות סוסים יפייפיה ממש לידינו).

חתונה בחוות אירועים היא חתונה המוקפת בטבע, במקום המעוצב כך שהוא משתלב במרחב ומאפשר לחוות אותו במלוא עוצמתו – נופי השפלה, הרי ירושלים במרחק והגבעות הירוקות של מטה יהודה ממש במרחק נגיעה במקרה של ALBA. מקום לחתונה אינטימית וקטנה יחסית, עיצוב כפרי מקסים העוטף אתכם בחום ועם דגש עמוק ובלתי מתפשר על קולינריה איכותית, טרייה ועם אוכל שגם הוא מחובר לשורשים ולמקום, יחד עם נגיעות מטריפות חושים מהגבעות והכפרים של טוסקנה והשדות הפסטורליים של פרובנס.

 

אם גם אתם ראיתם תמונות משגעות של חתונה בחוות אירועים מחו”ל ואתם חולמים על חתונה מושלמת ובוטיקית כזו גם עבורכם, כאן בין הנופים הקסומים של הרי ירושלים ומישורי השפלה, תאמו פגישה ואנחנו כבר מחכים לכם על הדק, מול הנוף, עם כוס קפה מפנקת.

מוזמנים לשתף:

CONTACT US

דברו איתנו

מושב טל שחר